• Facebook & Instagram
Allebei eigendom van Meta en nog steeds de grootste platformen van Nederland. Daarom kan je hier ook vrijwel elke doelgroep bereiken.
• Tiktok
Eén van de snelst groeiende platformen van dit moment. Met name onder jongeren. Ideaal dus om die doelgroep te bereiken
De vaste rots in dit rijtje. Googelen is niet voor niets een werkwoord geworden. We doen het allemaal en veel ook. Hierop adverteren is voor bijna elk merk interessant.
• Display
Dit zijn advertenties op andere websites en apps. Welke dat zijn kunnen we zelf bepalen. Van nu.nl tot aan boerderij.nl.
• Youtube
Na Google is Youtube het grootste zoekplatform. We hebben nou eenmaal graag een beeld bij een verhaal. Door een korte advertentie video kan je de lezer echt pakken.
Het grootste zakelijke platform van Nederland. Zijn jouw klanten bedrijven? Heb je een openstaande vacature voor een HBO+ functie? Dan wil jij adverteren op LinkedIn.
• En meer
Influencers, Pinterest, Twitter, Snapchat. Er is nog veel meer. Dat is het mooie van online adverteren. Er is voor ieder wat wils. Wat je doelgroep ook is. Wij hebben al getest wat werkt.
• Advies of uitbesteden?
Waarschijnlijk zie je door de bomen het bos niet meer. Als online advertentie bureau hebben we al getest wat wel en niet werkt. We geven je hierover graag advies of we doen het voor je. Neem gerust contact op!
• Welke platformen er zijn:
• Nieuwe werknemers • Meer klanten • Meer bekendheid
Online adverteren
Online
adverteren
• Nieuwe werknemers
• Meer klanten
• Meer bekendheid
• Online adverteren cases:
Online adverteren is voor elk bedrijf interessant.
Dit klinkt misschien als een overdreven statement. Toch is het tegenwoordig dé manier om mensen te bereiken. En mensen bereiken betekent: Klanten, Sollicitanten, Deelnemers, Donateurs of wat jouw bedrijf ook nodig heeft.
Natuurlijk is elk bedrijf anders.Daarom past niet elk platform bij elk bedrijf. We kijken welk platform en welke strategie het beste past bij jouw bedrijf. We leggen hieronder de grootste uit.
Meetbaar resultaat
Meetbaarheid van resultaten in essentieel in online marketing. Bij de traditionele advertentie methoden is het lastig te meten wat de impact is van een campagne. Dit is bij online adverteren compleet anders. Bijna alles is meetbaar.
Belangrijke meetbare aspecten van online marketing zijn websiteverkeer, conversieratio's en ROI. Door de prestaties van advertentiecampagnes te meten en te analyseren, kunnen wij jouw campagnes optimaliseren. Zo halen we het maximale uit jouw advertentiebudget.
• Meten is weten
• Net even anders:
Creative insteek
Opvallen en onderscheiden is essentieel bij online adverteren. Elk bedrijf of product is anders en dus uniek. Deze unieke eigenschappen lichten wij uit.
Met prikkelende teksten, opvallende designs en pakkende content laten we jullie opvallen tussen al die andere advertenties.
Voor ieder wat wils
Er zijn een hoop mogelijkheden om online te adverteren. Als online advertentie bureau focussen we ons niet op 1 platform. We bekijken per situatie welk platform het beste werkt. Elk advertentie platform heeft zijn eigen voordelen. Door te kijken wat past bij jouw bedrijf en doelstelling, kunnen we de beste resultaten behalen.
Met Instagram advertenties kan je bijvoorbeeld heel gericht en lokaal adverteren. Google Ads geven de mogelijkheid om op zoekwoorden te adverteren. LinkedIn richt zich op de professionele doelgroep.
Zet de volgende online stap:
Geen zin om zelf te gaan lopen aanmodderen? Besteed je online advertenties uit!
• Gericht op resultaat
• Geen opstartkosten
• Niet vast aan contracten